Για περισσότερες πληροφορίες συμπληρώστε την φόρμα εκδήλωσης Ενδιαφέροντος ή καλέστε μας στο 23210 55532 και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας.
Το Κ.Δ.Β.Μ. COMPUTER.GR είναι επικείμενος εγκεκριμένος Πάροχος Κατάρτισης για το νέο Πιλοτικό Πρόγραμμα Ενεργητικών Πολιτικών Απασχόλησης Scale Up της ΔΥΠΑ για 22.500 ανέργους των ΚΠΑ2: Νιγρίτας, Σερρών, Σιδηροκάστρου, Αρχαγγέλου Ρόδου, Ρόδου, Καστοριάς, Αιγίου, Πάτρας, Κερατσινίου.
Αφορά προγράμματα συμβουλευτικής και κατάρτισης 80 ωρών και πιστοποίηση και συνοδεύονται με επιταγή κατάρτισης έως 400€ προς τους ωφελουμένους. Οι αιτήσεις συμμετοχής ξεκίνησαν στις 21/2/2025.
Η Δράση υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης – NextGenerationEU – Δράση 16747.
Δικαίωμα υποβολής Αίτησης Συμμετοχής για εγγραφή στο Μητρώο Ωφελούμενων που συγκροτεί η ΔΥΠΑ έχουν άνεργοι οι οποίοι πληρούν κατ’ ελάχιστον τις παρακάτω προϋποθέσεις:
Προσοχή!!!
Στο πλαίσιο της παρούσας Πρόσκλησης, μπορούν να υποβάλουν αίτηση όσοι άνεργοι έχουν συμμετάσχει σε πρόγραμμα της Δράσης 16913 (Ψηφιακές και Πράσινες Δεξιότητες 80 ή 200 ωρών).
Διαβάστε αναλυτικά τις οδηγίες υποβολής της αίτησης στο παρακάτω αρχείο: Οδηγίες_υποβολής_αίτησης
Το πρόγραμμα κατάρτισης «ΠΩΛΗΣΕΙΣ» στοχεύει στην ολοκληρωμένη εκπαίδευση επαγγελματιών στον τομέα των πωλήσεων, της εξυπηρέτησης πελατών, και της ψηφιακής παρουσίας των επιχειρήσεων. Οι καταρτιζόμενοι θα αποκτήσουν τόσο θεωρητική γνώση όσο και πρακτικές δεξιότητες για τη δημιουργία ποιοτικών και διαρκών πελατειακών σχέσεων, την αποτελεσματική χρήση των CRM εργαλείων, την κατανόηση της πελατειακής συμπεριφορά.
Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να ενισχύσει τις πρακτικές και θεωρητικές γνώσεις επαγγελματιών που δραστηριοποιούνται στο χώρο των πωλήσεων. Μέσω μιας δομημένης εκπαιδευτικής διαδρομής, οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν δεξιότητες για την αποτελεσματική διαχείριση του κύκλου πώλησης, την ανάπτυξη πελατολογίου και την αύξηση της μετατρεψιμότητας των επαφών σε πωλήσεις.
Η εκπαίδευση βασίζεται σε σύγχρονες μεθοδολογίες της εκπαίδευσης ενηλίκων.
Το Αναλυτικό Περιεχόμενο Εκπαίδευσης περιλαμβάνει, Θεμελιώδεις Αρχές των Πωλήσεων ,Ανάλυση και Κατανόηση Πελάτη ,Τεχνικές Πωλήσεων , Προσωπικές Δεξιότητες και Ψυχολογία Πωλήσεων ,Χρήση Τεχνολογίας στις Πωλήσεις, Στοχευμένη ανατροφοδότηση και εξατομικευμένες συμβουλές βελτίωσης.
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να:
Δομούν και να εκτελούν ένα πλήρες πλάνο πώλησης να Αντιλαμβάνονται και να προσαρμόζουν τη στρατηγική τους σε διαφορετικούς τύπους πελατών, να Διαχειρίζονται με επιτυχία αντιρρήσεις και δύσκολες συνομιλίες, να Χρησιμοποιούν τεχνολογικά εργαλεία για να ενισχύουν την αποδοτικότητά τους.
Το πρόγραμμα κατάρτισης «ΠΩΛΗΣΕΙΣ» στοχεύει στην ολοκληρωμένη εκπαίδευση επαγγελματιών στον τομέα των πωλήσεων, της εξυπηρέτησης πελατών, και της ψηφιακής παρουσίας των επιχειρήσεων. Οι καταρτιζόμενοι θα αποκτήσουν τόσο θεωρητική γνώση όσο και πρακτικές δεξιότητες για τη δημιουργία ποιοτικών και διαρκών πελατειακών σχέσεων, την αποτελεσματική χρήση των CRM εργαλείων, την κατανόηση της πελατειακής συμπεριφορά.
Το πρόγραμμα επικεντρώνεται:
• Στην εμβάθυνση στις εφαρμοσμένες τεχνικές πωλήσεων και τις ψυχολογικές παραμέτρους των πελατών.
• Στην ενίσχυση των ικανοτήτων διαχείρισης πελατών.
• Στην εφαρμογή εργαλείων CRM για την υποστήριξη της εμπειρίας και αφοσίωσης
του πελάτη.
• Στη μελέτη της Διαχείρισης Πελατειακής Γνώσης ως στρατηγικού πλεονεκτήματος.
Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι ικανοί να εφαρμόσουν αποτελεσματικά τεχνικές πωλήσεων, να σχεδιάσουν πελατοκεντρικές στρατηγικές, να διαχειριστούν εργαλεία CRM και να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες του ψηφιακού επιχειρείν.
Ο ωφελούμενος θα αποκομίσει γνώσεις και δεξιότητες που περιγράφονται παρακάτω:
Οι εκπαιδευόμενοι θα αποκτήσουν γνώσεις πάνω στα εξής:
Το πρόγραμμα προετοιμάζει τους καταρτιζόμενους για μια επιτυχημένη καριέρα στον τομέα κατάρτισης, παρέχοντας τα εφόδια για να ανταποκριθούν στις σύγχρονες προκλήσεις του κλάδου με επαγγελματισμό και καινοτομία.
Δεξιότητες:
Οι δεξιότητες του επαγγελματία, ώστε να μπορέσει να επιτελέσει ικανοποιητικά και με ασφάλεια τα εργασιακά του καθήκοντα περιλαμβάνουν τη δυνατότητα να:
• Εφαρμόζουν τεχνικές πωλήσεων, branding και διαχείρισης αντιρρήσεων.
• Δημιουργούν και διαχειρίζονται εμπειρίες πελατών υψηλής αξίας.
• Αντιμετωπίζουν επαγγελματικά τα παράπονα και να αναστρέφουν αρνητικές
καταστάσεις.
• Αξιοποιούν τα CRM εργαλεία σε πωλήσεις, εξυπηρέτηση και marketing.
• Οργανώνουν στρατηγικές πελατοκεντρικής γνώσης για βελτίωση υπηρεσιών.
Ικανότητες:
Οι δεξιότητες του καταρτιζόμενου, ώστε να μπορέσει να επιτελέσει ικανοποιητικά και με ασφάλεια τα εργασιακά του καθήκοντα, περιλαμβάνουν:
• Διαχειρίζονται ολοκληρωμένα τη διαδικασία πώλησης και εξυπηρέτησης.
• Διαμορφώνουν θετική εικόνα επιχείρησης και να δημιουργούν σχέσεις
εμπιστοσύνης.
• Αναλύουν δεδομένα πελατειακής γνώσης και να τα αξιοποιούν στρατηγικά.
• Προσαρμόζονται σε νέες τεχνολογίες και τάσεις στην εξυπηρέτηση και τις
πωλήσεις.
Τα παραπάνω μαθησιακά αποτελέσματα καλύπτουν το περιεχόμενο των κεφαλαίων του εκπαιδευτικού υλικού και προετοιμάζουν τον επαγγελματία να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του κλάδου με επάρκεια, ασφάλεια και καινοτομία.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ:
Το πρόγραμμα στοχεύει στην ολοκληρωμένη εκπαίδευση των συμμετεχόντων στις βασικές αρχές της διοικητικής υποστήριξης, της ορθής επαγγελματικής συμπεριφοράς, της αποτελεσματικής επικοινωνίας και της οργάνωσης εγγράφων στο εργασιακό περιβάλλον, με συνδυασμό γνώσεων διοίκησης. Οι καταρτιζόμενοι θα αποκτήσουν θεωρητικές και πρακτικές δεξιότητες που απαιτούνται για την επαγγελματική ανάπτυξη και επιτυχή σταδιοδρομία στη διοικητική υποστήριξη.
Το πρόγραμμα «Υπάλληλος Γραφείου και Διοικητικής Υποστήριξης» απευθύνεται σε επαγγελματίες αλλά και νέους που επιθυμούν να αποκτήσουν ολοκληρωμένες γνώσεις και δεξιότητες στον τομέα της διοικητικής υποστήριξης, της επικοινωνίας, της διαχείρισης εγγράφων και των ψηφιακών εργαλείων γραφείου. Οι συμμετέχοντες θα καταρτιστούν στις βασικές λειτουργίες ενός γραφείου, στη διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού, στη σωστή επαγγελματική συμπεριφορά και στην αποτελεσματική διαχείριση του εργασιακού στρες.
Το πρόγραμμα ενισχύει παράλληλα την κατανόηση των εργασιακών δικαιωμάτων και την ανάπτυξη δεξιοτήτων χρήσης βασικών εφαρμογών του Microsoft Office.
Οι ειδικές επαγγελματικές γνώσεις του Υπαλλήλου Γραφείου, που είναι απαραίτητες ώστε να μπορεί να ανταποκριθεί με επιτυχία και ασφάλεια στα εργασιακά του καθήκοντα, περιλαμβάνουν ένα ευρύ φάσμα θεωρητικών και πρακτικών δεδομένων. Αυτές οι γνώσεις αποτελούν τη βάση για την αποτελεσματική εκτέλεση των καθηκόντων του στο γραφείο και την εξασφάλιση υψηλής ποιότητας αποτελεσμάτων.
Τα μαθησιακά αποτελέσματα επικεντρώνονται στα παρακάτω:
• Κατανόηση της οργάνωσης, των λειτουργιών και της διοίκησης ενός σύγχρονου γραφείου.
• Κατανόηση της σημασίας της επαγγελματικής συμπεριφοράς και της τήρησης
κανόνων δεοντολογίας.
• Βαθύτερη γνώση των αρχών της επικοινωνίας και της επαγγελματικής συμπεριφοράς.
• Κατανόηση των εννοιών αρχειοθέτησης, ταξινόμησης και διαχείρισης επιχειρησιακών εγγράφων.
Η μεθοδολογία της διδασκαλίας περιλαμβάνει Διαλέξεις – Παρουσιάσεις, Εργαστηριακές ασκήσεις με Η/Υ, Μελέτες περίπτωσης, Παιχνίδια ρόλων (role playing), Ομαδικές δραστηριότητες